Google Logo's - Black / Lights out
In de afgelopen jaren werd de homepage van Google enkele keren zwart gemaakt. Het zwart maken van de homepage deed Google om diverse acties voor het klimaat te ondersteunen zo ook bijvoorbeeld op 27 oktober 2007. Google ondersteunde op dat moment een actie met de naam "Lights Out San Francisco". Gebruikers uit de stad in Californië die de Google homepage opende kregen een zwarte versie te zien met de leus "We've turned the lights out. Now it's your turn." eronder vermeld. De actie had als doel mensen bewust te maken van het klimaat, "Fight climate change with the flip of a switch!".
Later in 2007 op 7 december kregen gebruikers uit Duitsland een zwarte versie van de Google homepage te zien. Google had het licht uitgedaan op de homepage om op deze manier de actie "Licht aus! Fër unser Klima" (Licht uit! Voor ons klimaat) te ondersteunen.
Een jaar later ging ook op de Israëlische versie van de zoekmachine het licht uit ter ondersteuning van Earth Hour tegen de klimaatverandering. Earth Hour is een initiatief van het Wereld Natuur Fonds en werd voor het eerst georganiseerd in 2007 in Australië met toen ruim 2 miljoen deelnemers.
San Fransisco
Duitsland
Israel