Outlook Express - Automatisch standaard handtekening toevoegen


Einde ondersteuning Windows XP

Op 8 april 2014 is de ondersteuning voor Windows XP vanuit Microsoft definitief tot een einde gekomen. Indien je het oude besturingssysteem nog steeds gebruikt dan is het dringende advies om over te stappen naar een nieuwere versie van Windows.

Als je veel berichten verstuurt is het handig om een standaard handtekening in te stellen die vervolgens automatisch bij het maken van een nieuw bericht word toegevoegd. Dit doe je als volgt, ga bovenin in het menu naar Extra en kies voor Opties. Pak hier nu het tabblad handtekeningen en je krijgt onderstaand venster.

Automatisch standaard handtekening toevoegen

Als eerst voeg je een handtekening toe, klik rechts op de knop "Nieuw" en onderin in het witte vlak vul je dan de gewenste handtekening in. Hier heb je eventueel ook de mogelijkheid om een html bestand in te voegen in plaats van reguliere tekst.

Zodra je de tekst ingevuld hebt, kun je eventueel een vinkje bovenaan het venster plaatsen voor "Handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen". Als je klaar bent klik je op OK, als je het vinkje had geplaatst en je opent een nieuw bericht wordt automatisch je handtekening geplaatst.

Automatisch standaard handtekening toevoegen