Outlook 2007 - Melding bureaublad "nieuw bericht" uitschakelen


In een andere tip zie je hoe je de bureaublad melding verplaatst. Hieronder zie je hoe deze uitschakeld. Als je Outlook hebt openstaan en er komt een nieuw bericht binnen verschijnt er rechtsonder boven het systeemvak een melding voor een aantal seconden met het bericht dat er een nieuw bericht is.

Melding nieuw bericht verplaatsen

Om de melding nu uit te schakelen ga je bovenin in het menu naar Extra en kies Opties. Klik in het venster dan rechts op de knop "E-Mail opties". In het venster wat volgt klik je dan op "Geavanceerde e-mailopties".

Melding nieuw bericht verplaatsen

In het venster wat dan opent staat boven de knop "Instellingen van waarschuwingen op het bureaublad..." de regel "Een waarschuwing voor nieuwe e-mail weergeven op het bureaublad". Haal hier het vinkje voor weg en druk op OK en de meldingen zijn uitgeschakeld.

Melding nieuw bericht verplaatsen