Outlook 2007 - Handtekening instellen


Standaard hantekening maken met bijvoorbeeld adresgegevens in Outlook. Met deze optie wordt de handtekening automatisch ingevoegd bij het opstellen van een nieuw bericht.

Ga bovenin in het menu naar Extra en kies in het menu Opties. Klik dan in het venster op het tabblad E-mailindeling. Onder het kopje "Handtekeningen" bijna onderaan klik je dan op de knop Handtekeningen rechts.

Het handtekeningenscherm opent met alle opties. Klik op de knop "Nieuw" naast verwijderen op een handtekening aan te maken. Er verschijnt een klein venstertje waarin wordt gevraagd een naam te geven aan de handtekening zoals hieronder en klik op OK.

Handtekening instellen

Dan nu de handtekening zelf maken. In het tekstvak type je bijvoorbeeld je adresgegevens, erboven staat de werkbalk met opties als het wijzigen van de lettertype, de grootte van het lettertype en de kleur. Helemaal rechts staat een klein icoontje om een afbeelding in te voegen. Maak met deze opties je handtekening op. Als je vervolgens klaar bent klik je in het bovenste venster op Opslaan naast de knop Nieuw. Druk dan op OK en nogmaals op OK en de handtekening is standaard ingesteld.

Handtekening instellen