Hyves introduceert fanpagina’s, kosten 7500 euro per jaar

Hyves komt met eigen fanpagina's die enigszins vergelijkbaar zijn met de bekende pagina's van concurrent Facebook. Van de meeste merken is er al een fanpagina met een standaard layout op Hyves te vinden maar deze zijn nog niet officieel in beheer van het merk. Dit zijn pagina's van merken die Hyvers ooit aan hun profiel hebben toegevoegd.

Beheerde pagina's

Vanaf nu is het mogelijk voor merken om een onbeheerde pagina om te zetten naar een beheerde pagina. Een onbeheerde pagina heeft standaard een aantal onderdelen die in het geval van een beheerde pagina ook beschikbaar zijn maar daarnaast komen er extra functionaliteiten beschikbaar waaronder de mogelijkheid om polls te plaatsen, een blog te gebruiken en foto's en video's te plaatsen. Tevens is er ondersteuning voor i-frames.

Een pagina kan volledig worden ingericht op basis van de vormgeving van het merk en daarnaast verschaft de pagina statistieken en inzicht in wie hun fans zijn.

Prijs

Bedrijven die een onbeheerde pagina willen omzetten naar een beheerde pagina moeten een overeenkomst afsluiten en dit kost 7500 euro per jaar. Een bedrijf krijgt dan onder andere de eerder genoemde functionaliteiten, alle bestaande fans, etc.

Voorbeelden

Met de introductie zijn er al een aantal pagina's beschikbaar, het gaat om pagina's van onder meer Nike, Vodafone en Lipton. Direct onder de profielfoto staat een knop 'Word fan' om als Hyver het laatste nieuws te ontvangen van het betreffende merk.

Lees meer over: ,