Google en Manchester United zetten fans digitaal op de eerste rij

Google en Manchester United hebben samen 'Front Row' bedacht, een nieuw initiatief voor een beperkt aantal fans van de voetbalclub om op zondag 16 maart digitaal de wedstrijd tussen Manchester United en Liverpool te laten beleven. De uitgekozen fans mogen via een live Google+ Hangout naar de topwedstrijd in de Premier League kijken en daarnaast zullen de beelden worden geprojecteerd op de reclameborden die om het veld heen staan, zichtbaar voor iedereen in het stadion. De uitgekozen fans zitten dus min of meer op de eerste rij. Na de wedstrijd zal elke fan een professionele foto ontvangen van zijn of haar verschijning plus een kort welkomstbericht op de Google+ pagina van Manchester United.

Fans die de wedstrijd graag op deze manier willen bekijken en beleven dienen een foto te delen op Google+ samen met de hashtag #MUFrontRow. Door te zoeken op de hashtag op Google+ kunnen dan ook alle inzendingen worden bekeken. Het is niet duidelijk hoeveel fans er uitgekozen worden voor Front Row, het maakt hierbij niet uit waar de fans wonen.

Lees meer over: ,