Microsoft start Meet your match campagne

Microsoft heeft een nieuwe campagne bedacht ter promotie van Windows Phone 8. De nieuwe campagne heet 'Meet your match' en heeft als doel te tonen waarom Windows Phone 8 beter, makkelijker en leuker is dan de concurrentie. Microsoft heeft al enkele video's online geplaatst waarin te zien is hoe een medewerker willekeurig mensen aanspreekt die een iPhone hebben of een toestel met Android. Deze 'Meet Your Match challenges' zullen plaats gaan vinden in diverse winkelcentra en winkels van het bedrijf in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en als laatste in Duitsland.

Smoked by Windows Phone

Het is te hopen dat deze nieuwe campagne beter zal gaan verlopen voor Microsoft dan de vorige campagne getiteld Smoked by Windows Phone. In het geval van deze actie ging het Microsoft om het aantonen dat bepaalde handelingen sneller uitgevoerd konden worden op een Windows Phone dan op een ander concurrerend toestel. In het geval dat iemand wist te winnen van de medewerker van Microsoft zou diegene een prijs krijgen, echter bleek toen al snel dat het diverse keren gebeurde dat iemand won van de medewerker van Microsoft maar dat vervolgens niet de beloofde prijs door Microsoft werd uitgereikt.

Microsoft geeft in ieder geval wel aan dat er eerder dit jaar in totaal 250.000 'Smoked by Windows Phone' wedstrijdjes zijn gespeeld in 54 verschillende landen, de video's die online werden geplaatst werden in totaal meer dan 70 miljoen keer bekeken. De nieuwe 'Meet your match' video's die tot dusver zijn geĆ¼pload door Microsoft bekijk je hieronder.

Lees meer over: ,